Přehled učiva 5. třídy 18. – 22. května

z 22. května

Krásné ráno, páťáci, dnešní úkol bude praktický. Zaznamenávejte si celý den, kolik vody jste spotřebovali. Na pití, mytí rukou, mytí nádobí, spláchnutí WC, vaření, sprchování či koupání, zalévání květin, atd. Co se dá přímo určit – objem sklenice vody si zapište, a s čím si nevíte rady, si zapisujte čárky, kolikrát jste si například myli ruce a večer s podporou rodičů odhadněte, kolik vody to mohlo být. Jsem zvědavá, jak zjišťování dopadne? Ať se Vám daří! Lenka Šnejdarová.

z 20. května

Milí páťáci, vzpomínáte si, jak jsme ve škole přelévali a odměřovali vodu v různých nádobách? Ještě nám tam nějaké zbyly)). Abyste nezapomněli, posílám Vám na procvičení několik listů. Jeden je k pročtení a ostatní k doplnění, list číslo 3 je pro rychlíky. A hlavně šetřete vodou! 
Hezký den, Lenka Šnejdarová.

z 18. května

Ahoj děti, doufám, že máte stejně šikovnou tetu a strejdu jako mám já?

ze 17. května
Krásný pozdní večer, 
dnes mi v rukou spočinulo těchto pět karet. Prohlédněte si je a proměňte v nich slovesa za jiná tak, aby myšlenka zůstala stejná a celé si je přepište do sešitu Čj.
Přečtěte si řeckou pověst o Gýgésovi a napište, zda byste předmět, který našel, chtěli k něčemu využít? 
Děkuji Vám za odpovědi ohledně nástupu dětí do školy od 25.5.
Lenka Šnejdarová