Přehled učiva 9. třída 21.3. – 27.3. 2020

Úkoly posílejte nafocené nebo naskenované zpět svým učitelům.

Zdarma byl zpřístupněn odkaz na testování v rámci přípravy žáků na SŠ

https://www.scio.cz/prijimaci-zkousky-na-ss/


Pro větší přehlednost budou všechny úkoly, které musíte zpracovat (zapsat, poslat zpět nafocené) číslovány. Čísla nenajdete u materiálů k samostudiu (např. texty bez úkolů, kniha ke čtení, odkaz z videem), které potřebujete k vypracování jednotlivých úkolů.


Biologie – epocha

V minulém týdnu jste dostali 5 úkolů, z toho úkol Biologie 3 trvá (číst denně 2 povídky Františka Nepila).

Úkol Biologie 6 – do konce týdne 27.3. 2020

Milá devátá třído, tolik jsem se těšila, že tento homeschooling bude ukončen a že se všichni radostně vrátíme do školy. Bohužel nestane se tak, tak vás prosím o nafocení vaší dosavadní práce v sešitě a poslání na můj email, abych viděla, že pracujete. V příloze posílám další práci, bohužel skener není můj kamarád, tak to podle toho vypadá – chybí část stránek, u některých abyste se postavili na hlavu, abyste to mohli přečíst atd.  Za to se moc omlouvám. Snad znáte nástroje, jakými to lze přetáčet, tak jich prosím hojně využívejte. 

V příloze najdete mnou psané poznámky, ty si opět přepište a přemalujte přesně v následujícím pořadí.

  • Obrázek s embryem si přemalujte za poznámky o trimestrech, které určitě už máte v sešitě. (Samostatný soubor – strana 6)
  • Dále nákres vývoje uší a očí následuje za nákresem proměny proporcí těla. ( samostatný soubor – strana 7)
  • Následují poznámky k porodu, které jste si mohli nastudovat z předchozích materiálů.
  • Následuje výčet v rozdílech ve stavbě těla muže a ženy.

Další téma se bude týkat stavby kostí. Zatím si to prostudujte a poznámky pro kontrolu zápisu pošlu v příští zásilce.  Dále pro zajímavost posílám několik obrázků a článek k problematice nošení podpatků. 

Mějte se pěkně a musím přiznat, že se mi po práci s vámi stýská. 

Nezapomínejte na žonglování – to uklidňuje / mě rozhodně:-) 

Lenka


Český jazyk

Krásné ráno, devátá třído.

Posílám práci na následující týden. Termín odevzdání je příští pondělí 30. 3.

Pokud si s něčím nebudete vědět rady, ozvěte se kvůli konzultaci.

Při zpětném zasílání materiálů uveďte prosím do předmětu UČIVO 9. třída ČJ, abych od sebe maily dobře identifikovala. Je jich totiž hodně, ale s tím máte určitě také zkušenost.

Pozornost věnujte čitelnému vyplnění a dobrému ofocení listu. Foťte na rovné ploše s dobrým osvětlením, celou stranu na celou fotku, pozor na rozmazání. Kvalitu překontrolujte ještě před odesláním. Usnadníte tím kontrolu odevzdané práce, rychlost zpětné vazby a někdy zabráníte i nutnosti přepsat úkol pro nečitelnost 😊. Moc děkuji.

Stále také platí, že mi můžete zadávat zakázky podle toho, co byste potřebovali procvičit k přijímačkám. Vaše body z minula už jsem zařadila, takže prostor je volný.


Matematika

Do čtvrtka minulého týdne jste měli mít odevzdané úkoly M 1-5. (testy M2 a M3 někteří žáci plnit nemuseli)

Úkol M6 (funkce) z minulého týdne je potřeba odevzdat do úterý 24.3. 2020.

Tento týden bude matematika trochu jednodušší. Budeme pokračovat s funkcemi a podíváme se na jeden zajímavý program. Zpracovaný úkol M7 pošlete do pátku 27.3. 2020


Angličtina – skupina Julia Ridley

Úkoly A1 (příběh) a A2 (videa) z minulého týdne je potřeba splnit a poslat do pátku 27.3. 2020

Úkol A3 je potřeba splnit do 27.3. 2020

Materiály k práci:

https://cpb-us-e1.wpmucdn.com/blogs.yis.ac.jp/dist/2/1005/files/2017/08/either-or-neither-nor-both-and-1c718uc.pdf


Angličtina – skupina Jany Žižkovské

Úkoly A1 a A2 naleznete v učivu pro osmou třídu.


Němčina

Úkol N1 – do 30.3. 2020 – má dvě části

  1. V přiloženém souboru najdete link i kontrolní otázky k prvním 45 minutám filmu Nico´s Weg.

2. kratičké video pro děti – úkolem zde není ani tak porozumět textu (to zvládnou asi všichni snadno), jako spíš zkusit zachytit vedlejší věty, ty vypsat a poslat mi mailem zpět.

Pro zopakování – v příloze naleznete souhrn spojek – u spojek souřadících je slovosled stejný u hlavní i vedlejší věty, tj. podnět + přísudek. Příklad: Ich habe einen Hund und du hast eine Katze.  U spojek podřadících se u vedlejších vět po spojce začíná podnětem a přísudek jde až na poslední místo ve větě před tečku. Příklad: Ich habe keine Katze, weil ich schon einen Hund habe. 

https://www1.wdr.de/mediathek/av/video-corona–fuer-kinder-erklaert-100.html


Euritmie

Úkol E1 bylo potřeba do čtvrtka minulého týdne. Nový zatím není zadán.

Úkol E2 je potřeba splnit do 30.3. 2020 a poslat panu učiteli.


Občanská výchova

První úkol z občanské výchovy bylo potřeba odevzdat do minulého pátku 20.3.2020.

Pro ty z vás, kteří mi do 24.3. 2020 23:00 neposlali své dojmy ze sledování dnešní schůze poslanecké sněmovny, mám náhradní úkol OV2. Pošlete mi ho do konce týdne, stačí do neděle 29.3. 2020.


Hudební výchova

První úkol z hudební výchovy (basový klíč) pošlete do čtvrtka 26.3. 2020.